JoJjo_ Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 Tjena igen ! Den Okunnige(Alias Jag) behöver hjälp igen ! HJÄLP: Vilken är den bästa och sista tränaren i hela spelet? Efter red,var ska man då? // Den Okunnige Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JoJjo_ Skrivet 13 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 varför svarar ingen? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 den bästa tränarn är red. när man klarat red har man varvat spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*REX* Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Precis som Jocke2004 skrev Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jonte Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 Tjena igen ! Den Okunnige(Alias Jag) behöver hjälp igen ! HJÄLP: Vilken är den bästa och sista tränaren i hela spelet? Efter red,var ska man då? // Den Okunnige :blink: efter man har klarat red ska man snacka med proffesor Elm. då får man s.sticket. Sen går man till staden vid vattnet då går man till båten och åker med den P.S:staden inan ön i kanto!!!! //JONTE ha så kul=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 varför svarar ingen? :unsure: hallå, tror du det går hur fort som helst eller? ge oss tid att svara! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JoJjo_ Skrivet 18 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 :meddum: Ehm....Behöver hjälp igen(jag är ju den Okunnige ;) ) . hur kan man fixa en omastar,en kaputos,en clafary(elr va den heter),en chansey,eller en arodactyl? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 vilket spel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 eller om di har pokémonstadium 1 på nintendo 64 så kan du köra elite four då får du en legendarisk för varje gång du klarat elite four. då inkluderar det alla start pkmn samt aerodaktyl, omanyte, kabuto etc. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JoJjo_ Skrivet 19 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 jag har silver och guld.Men vilken level utvecklas Larvitar till Pupitar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 Lv.30. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JoJjo_ Skrivet 26 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 Coolt ! Men...förlåt om jag frågar för många gånger,men,är Misdreavus och Sneasel bra? jag har fångat dom nämligen och jag vet inte om jag kan byta bort dom.(har ingen lust att klona dom heller ;) ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg