softy_dbz Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 jag har fått vatten i lighthouse och nu kommer jag ingen vart. Vad ska jag göra?Snälla svara!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 vaddå fått vatten???? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
softy_dbz Skrivet 15 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 asså jag har klarat sadurus och har fått vatten, nu vet jag inte var jag ska, snälla jag väntar ivrigt på svar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HenkePenke Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 hur får man vatten? sadurus e det bossen när man går uppåt in i dörren...? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 nja kommer inte ihåg jag tror det(det är i mercury lighthouse tror jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
softy_dbz Skrivet 15 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 jag har använt min magi " fly " på en staty i ett rum där det är en regnbåge, jag kom till saduros efter det o jag klarade han men han hade krafter från mars och det stora energi bollen försvagade han så jag klarade han, nu har dte kommit heligt vatten i lighthouse så nu e alla friska men nu kommer jag ingen vart, snälla säg var jag ska om ni vet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 vad menas med detta §.1.11... snälla svara Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
softy_dbz Skrivet 16 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 VAD SKA JAG GÖRA???+!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
son-johan Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 Nu vet ja. Du ska fylla en flaska med vatten och sen ge det till en snubbe i staden som är sjuk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 neeeeee,man ska ge re ti träde tret o de hete ply,inte fly :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
softy_dbz Skrivet 17 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 hur får jag flaskan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
softy_dbz Skrivet 17 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 nu har jag fått flaskan och har fylt den me vatten men asså vem ska jag ge den till?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg