Spawn Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Harry Potter 3 är det verkligen något att se??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Usch ja... Den är bäst men det finns redan ett ämne om Harry Potter 3 så skriv i det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 ja, den kan du gå o se. den e nog bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Den är säkert bra... Men jag tycker inte om harry potter... Så jag ska nog gå på spider-man 2 istället.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 när kommer spiderman 2 ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 På bio?.... Nångong nästa månad tror jag.... Spelet kommer ut då också.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 7 Juli kommer det ut! Självklart ska man se den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Harry Potter 3 är det verkligen något att se??? nej, det tycker inte jag... har inte sett den och vill nog inte se den heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 why not? e du en sån som e emot hp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 nej inte emot, böckerna e hur bra som helst, men filmerna e lite löjliga tycker jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst blackwargreymon Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 såklart! allt som goku_ssj gillar e löjliga! till exempel dragonball, he sux Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 hej vad har du emot goku_ssj? han e schystare än dig så sluta va på honom hela tiden! fast jag håller med dig om att filmen inte verkar bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.