Gäst Zero_Tolerance Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 filmen e nog bra. kanske int så värst bra då dom ha fått en ny regissör Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst blackwargreymon Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 hörru goku! filmen suger och jag håller fast vid det!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spawn Skrivet 14 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 jaha! då behöver du int kom till den här forumet om hp e så dålig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Slagsmål! Slagsmål! Slagsmål! Men jag tycker inte du ska se den. Bra om du gillar HP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Men var är detta för tråkiga miner! HP 3 är ju årets just nu filmhändelse! Reklamen går 10gr om dagen på alla kanaler (överflödigt kanske) Ska se den på onsdag i kalmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 HAr inte sett nått på SVTs kanaler Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 vad konsitgt, dem har ju reklam också! (jag var ironisk, alla vet ju att SVT inte har nån reklam) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 [RENSAD] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst NightShade Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 hörru goku! filmen suger och jag håller fast vid det!!! Du värkar ju vara nån jäkla digimon nörd så gå inte och säg att dragonball suger för det äger ju digimon! :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.