Vegeta Skrivet 16 November 2003 Rapport Dela Skrivet 16 November 2003 Kan någon fixa fusk till Dragoball z budo kai 2 åt mig snälla. Skicka till min Hotmail:[email protected] eller adda mig på MSN messenger:[email protected] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 16 November 2003 Rapport Dela Skrivet 16 November 2003 jag har kollat på 7 fusk sidor men det finns inga fusk till det jag letar också kanske för att så många inte har det än för det är ganska nytt :| Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zigma Skrivet 24 November 2003 Rapport Dela Skrivet 24 November 2003 vart kan jag köpa de? jag tycker dbz e skit bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sora Skrivet 24 November 2003 Rapport Dela Skrivet 24 November 2003 jag tycker de är bra :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
X wee Skrivet 11 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2004 jag kan ett fusk...eller ganska många tycker jag :S ....man ska gå in på gå in på capsule shop där bulma säljer kapslar...o sen så ska man hålla inne R1 L2 Och L1 Sen så trycker man triangel...men du ska hela tiden hålla inne dom 3 knapparna där uppe...o sen trycker du in på capsule shop o ut hela tiden tills du får mykke....o det var allt men den andra e nästan likadant :D.... om ni behöver mer hjälp så bara fråga...ok? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
X wee Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 Jag kan fusk till de...bara skriv till mitt email sa fa ni veta.... [email protected] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg