SlippinG Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 "säg inte till vad jag ska säga"! jag säger precis vad jag vill till dig fattar inte varför du började hacka på mig! jag hackar inte på dig!om du tog illa upp så säger jag förlåt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 jaja! du började ju med att säga "den var ju helt konstig!" när jag berättade ett skämt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 jaja! du började ju med att säga "den var ju helt konstig!" när jag berättade ett skämt! men det var inget påhopp mot dig.eftersom jag inte fann någon humor så frågade jag vad som var så kul? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 (redigerat) cool iallafall :P Redigerat 15 Juni 2004 av max99 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 cool iallafall :P vad? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 bilderna! förresten fick jag en varning...j*vla dumma moderator som skyllde allt på mig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 bilderna! förresten fick jag en varning...j*vla dumma moderator som skyllde allt på mig! du började med att sväta åt mig så....jag sa iof förlåt fast du fortsatte. mm. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 jag hade inte sett inlägget då! men jag fick ju all skulden!! jag tyckte att du var taskig mot mej! men den där dannie gav mig en varning! han e orättvis ju! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 jag lägger ner det här snacket nu.. och Dannie e en bra mod även om vissa inte tycker det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 jag tycker inte det! han verkade schysst först men han har en skruv lös! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 Urspårat + Chatt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg