raymon Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Skrivet 14 Juni 2004 (redigerat) jag har klarat 83 procent av spelet och vet inte vad ska jag göra mer. Redigerat 15 Juni 2004 av raymon
Gäst NightShade Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Skrivet 14 Juni 2004 Det spelet vava jag på 3 dar det va lite för lätt för mig = / Om du kan säga vart du är lite mer detaljerat så kanske jag kan hjälpa dig... :visslar:
raymon Skrivet 15 Juni 2004 Författare Rapport Skrivet 15 Juni 2004 Det är runt sal med monga dörrar,jag går in i en och kommer ut från en annan .
Gäst NightShade Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Skrivet 16 Juni 2004 aa där...det va jobbigt där för mig...men jag klara det ^^ Man ska gå in i dörarna en speciel ordning så kommer man till andra våningen och där är det också såna dörrar dom ska du ta i en speciel ordning med ,efter det så har du klarat det (inte hela spelet)
raymon Skrivet 16 Juni 2004 Författare Rapport Skrivet 16 Juni 2004 I vilken ordning ska jag gå in i dörrar? :)
Gäst NightShade Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Skrivet 16 Juni 2004 I vilken ordning ska jag gå in i dörrar? :) kommer inte ihåg :( Du får changsa lite så blir det nog rätt till slut :D
raymon Skrivet 16 Juni 2004 Författare Rapport Skrivet 16 Juni 2004 jag ska föröka idag klara detta spelet!
Claudia Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Skrivet 16 Juni 2004 Lyssna efter "vattniga" ljud. Gå utanför de olika dörrarna, draperierna, och lyssna efter ljud som låter som om hon badar. När du hör det, gå in i närmaste dörr. Du kommer att föras till nästa våningen där du gör samma sak tills du kommer till det rum hon är i. Försök inte skryta. Jag klarade det på TVÅ dagar. haha! Men jag kan hålla med om att det var lite kort. Men det kommer ju en uppföljare i höst så jag är inte orolig.
Gäst NightShade Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Skrivet 16 Juni 2004 (redigerat) Lyssna efter "vattniga" ljud. Gå utanför de olika dörrarna, draperierna, och lyssna efter ljud som låter som om hon badar. När du hör det, gå in i närmaste dörr. Du kommer att föras till nästa våningen där du gör samma sak tills du kommer till det rum hon är i. Försök inte skryta. Jag klarade det på TVÅ dagar. haha! Men jag kan hålla med om att det var lite kort. Men det kommer ju en uppföljare i höst så jag är inte orolig. hehe jag klara det på 3 dagar ^^ Men jag tycker bara det är för lätt det spelet asså ,tycker att det ska finnas olika svårighetsgrader = /Så det ska komma en uppflöjare :cool: Men undra om det handöar om Sands of Time då med ? = | hmmm... Aja hoppas det blir bra bara och inte för enkelt! ;] Redigerat 16 Juni 2004 av NightShade
raymon Skrivet 21 Juni 2004 Författare Rapport Skrivet 21 Juni 2004 Vattnig ljud finsa bara bredvid en dörr! :(
Claudia Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Skrivet 21 Juni 2004 Ja... gå in i den dörren. Sen kommer du ut igenom en annan dörr. Sen lyssnar du efter ljuden igen och går igenom närmsta dörr. fortsätt tills du når Farah. Jag testade detta häromdan, gå långsamt och stanna vid varje dörr om du har svårt att höra.
Rekommendera inlägg