Ranger92 Skrivet 16 November 2003 Rapport Dela Skrivet 16 November 2003 kan någon säga hur man får den hela goron kniven jag har klarat det förr men det var många år sedan snälla kan någon säga. skulle vara tacksam för svar fort och ger 5 poäng till den som svarar först Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 16 November 2003 Rapport Dela Skrivet 16 November 2003 Du vet, du ska göra allt detta när du byter grejer med andra hela tiden och så.. Du börjar med att ge den blå hönan till pojken i skogen och så vidare.. Om du fastnar hjälper jag dej gärna =) Ps. 5 poäng gånger 10 kan jag få ihop på ett spel men visst, det skadar inte om jag får dem =) Ds. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 16 November 2003 Rapport Dela Skrivet 16 November 2003 menar du goron knife den är dålig tycker jag går ju sönder om man slår den på väggen :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 16 November 2003 Rapport Dela Skrivet 16 November 2003 Det är den falska ull.. den riktiga går nämligen inte sönder, därför frågar han hur man får den hela goron knife.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranger92 Skrivet 17 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 17 November 2003 behöver ingen hjälp kom ihåg det nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 18 November 2003 Rapport Dela Skrivet 18 November 2003 Varför skriver du det då? Och varför gör du en tråd om Ocarina Of Time när det redan finns en? Ännu en anmälning! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 18 November 2003 Rapport Dela Skrivet 18 November 2003 Vissa förstår inte det.. Och vissa vill ha lite större chans til latt nån ser att han/hon vill ha hjälp.. Denna tänkte så! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 18 November 2003 Rapport Dela Skrivet 18 November 2003 Jag förstår. Men nu skriver vi inte mer om detta! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranger92 Skrivet 19 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 19 November 2003 för det första ville jag att fler skulle se att jag ville ha hjälp och för det andra kom jag på det efter jag skrev inlägget så du kan inte klaga på inlägget Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 23 November 2003 Rapport Dela Skrivet 23 November 2003 har nån sett en guide på alla byten....kommer inte ihåg vad man ska göra efter man fått svampen av tjejen i lost woods Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranger92 Skrivet 23 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 23 November 2003 man får inte svamppen av tjejen i lostwoods man får den av han som sover som man ska ge blåa höna jaja men man ska i alla fall gå till potion shop i kakariko på baksidan hos tanten så kommer du att få en medicin sen går du till lost woods och då kommer det stå kokiri där som du ska ge medicinen till och sen kommer du få en såg ge den till gubben på andra sidan gerudo valleyav honom så får du ett brutet svärrd gå upp till jätte goronen och sedan får du ett recept. gå till zoras och visa kungen receptet och så får du en eyeball frog och sen gå till gubben i lake hylia som är en professor och ge honom grodan och seda får du ögon droppar som du ska ge till jättegoronen. cänta fyra dagar sen är svärdet klart. och du har biggoron sword Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 23 November 2003 Rapport Dela Skrivet 23 November 2003 Så du har klarat av den där byteshandeln för att få den riktiga kniven nu förmodar jag? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg