Hoppa till innehåll

oot

Ranger92

Rekommendera inlägg

Du vet, du ska göra allt detta när du byter grejer med andra hela tiden och så.. Du börjar med att ge den blå hönan till pojken i skogen och så vidare.. Om du fastnar hjälper jag dej gärna =)

Ps. 5 poäng gånger 10 kan jag få ihop på ett spel men visst, det skadar inte om jag får dem =) Ds.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

man får inte svamppen av tjejen i lostwoods man får den av han som sover som man ska ge blåa höna jaja men man ska i alla fall gå till potion shop i kakariko på baksidan hos tanten så kommer du att få en medicin sen går du till lost woods och då kommer det stå kokiri där som du ska ge medicinen till och sen kommer du få en såg ge den till gubben på andra sidan gerudo valleyav honom så får du ett brutet svärrd gå upp till jätte goronen och sedan får du ett recept. gå till zoras och visa kungen receptet och så får du en eyeball frog och sen gå till gubben i lake hylia som är en professor och ge honom grodan och seda får du ögon droppar som du ska ge till jättegoronen. cänta fyra dagar sen är svärdet klart.

och du har biggoron sword

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...