Link_Cable Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Jag bara älskade banjo-kazooie och banjo-tooie (bt är lätt mitt favoritspel! :cool: ) ska jag köpa banjo-kazooie grunty´s revange? PS endast ägare till banjo-kazooie grunty´s revange eller har spelat det får svara!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 det är ganska kort. men man kan förvandla sig till häftiga saker! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link_Cable Skrivet 14 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 ca hur mycket kortare än banjo tooie? (om du har klarat d) annars hur många banor o bossar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 det är väldigt kort tycker jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
David_OG Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 det ejätte kort men det e coolt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
son-johan Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 Om du bara måste ha alla dom spelen så ska du köpa det men jag tyckte det var för kort och absolut inte värt pengarna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg