*REX* Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Skrivet 14 Juni 2004 1.Någon som vet någon Pokemon man kan använda Firestone på? 2.Vad är Mirage Island? :gitarr:
Rosenberg Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Skrivet 14 Juni 2004 1. Vulpix. 2. En ö som bara är synlig när du har speciella Pokémon, när det är speciellt väder etc.
Karata Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Skrivet 14 Juni 2004 1. Evee också 2. Det har inget me vädret att göra, men de har me numret på sina pkmn som man har i partyt, som ändra om du tar in och ut dom igen bla. bla.
Rosenberg Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Skrivet 14 Juni 2004 1. Evee också 2. Det har inget me vädret att göra, men de har me numret på sina pkmn som man har i partyt, som ändra om du tar in och ut dom igen bla. bla. Jag har läst om att det har något med vädret att göra. :mellow:
*REX* Skrivet 14 Juni 2004 Författare Rapport Skrivet 14 Juni 2004 Jag tycker det är samma väder hela tiden på alla ställen.
Smaragd Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Skrivet 14 Juni 2004 jag har också börjat tveka på det med siffrorna med mirage island.. den andra killen i huset säger ju att den blir synlig och osynlig beroende på vilket väder det är och "eller blir den verkligen synlig och osynlig?" typ så säger han... ocg karata jag tror bara *REX* menade på R/S med vilka fire stone kunde användas till.... eevee finns bara till det om man har GS :P
Smaragd Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Skrivet 16 Juni 2004 ett liiiiiitet tipps bara.. prova varje dag! det gör jag... om jag har spelet.. jag e hoss farsan och spelet e hoss morsan :cry: PS.Jag har INTE kommit dit heller DS.
Smaragd Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Skrivet 16 Juni 2004 aaa.. men inan tog jag berrys av killar/tjejer som ger en bär på 6 eller 7 olika ställen varje dag OCH kollade om jag kunde komma till mirage island.. alltså VARJE DAG!
Rekommendera inlägg