Gäst 0011 Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 http://www.miniworldgames.com/euro/man ska nicka in i motståndarens mål , jag har kommit till semi final som bäst :medieval: Hur långt kan ni komma? njaa,sådär kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mackanjj Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 ja kom till final helt omöjligt är d där ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 mm hollan har du ju van nistlerov eller hur han stavar och kroation kommer jag inte riktigt på namnet men vet vem det är :unsure: Dado Prso. Monaco spelaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 Spanien har Raul och FRankrike Henry Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 Spanien har Raul och FRankrike Henry Varför skulle de ha Henry i ett nickspel? :lol: Han är då inte direkt en toppklassig nickare. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 (# 21 @ 19/06-2004 12:40:02) mm hollan har du ju van nistlerov eller hur han stavar och kroation kommer jag inte riktigt på namnet men vet vem det är :unsure: Dado Prso. Monaco spelaren. så hete han ja tackför hjälpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.