Arwen Undomiel Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 Hur får man andra dekunötuppgraderingen i OoT? Den ena får man ju i ett hål i marken i Lost Woods som liten. Man spränger en sten, hoppar ner, besegrar en business scrub och köper uppgraderingen. I alla guider jag kollat i står det att man får den andra uppgraderingen i Forest Stage (hål i marken i Lost Woods) om man visar Mask of Truth för deku scruberna. Detta har jag aldrig lyckats med. De bara skjuter nötter på mig eller ger mig rupier. Eller så händer ingenting. Om man visar Skull Mask, däremot, får man ju deku stick-uppgraderingen. Jag har spelat OoT fem gånger och nu kör jag MQ på GC, men jag får fortfarande inte dekunötuppgraderingen. Står det fel i guiderna eller? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 i hålet i lost wodds ska man visa masker!, det ska funka, gjorde för mig på en gång iaf! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 det räcker med att man visar Mask of truth Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg