Hoppa till innehåll

Pokemon Ruby


Ruby
 Dela

Rekommendera inlägg

Vart får man waterfall?????????

 

 

Och när man kommer till Sootopoliscity tror jag det hette så är gymmet stängt va ska man göra????????

Om man ska leta efter gym ledaren så kan nån säga var han är please????

 

 

och för att komma in i CAVE OF ORIGIN va ska man göra före??? det står en gammal gubbe framför ingången plz svara!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du har en heldel som väntar på dig men jag ska berätta hur du ska jöra för att komma in i gymmet:Du åker till mossdeepcity och surfar neråt tills du kommer till ett ställe där du kan göra dive.Dyk där och leta efter en öppning som du kan simma in i... simma in och du ser en ubåt.Dyk upp och du är i en grotta som team magma har tagit över (på ruby)(team aqua på saphire).du kommer att möra team magma/aquas ledare(du MÅSTE ha klarat might pyre).Besegra honom och ledaren kommer att andvända fel orb(du ska ha red orb i ruby och blue orb i saphire)mot groudon/kyogre och pokemonen flyr.I ruby kommer solen att lysa som aldrig förr och i saphire kommer det att regna som aldrig förr.Åk nu till sotopoliscity och du kan inte komma in i ett enda hus förutom centret och marten.Nu ska du gå in i tunnlen i staden och längst in i grottan så finns groudon/kyogre där.Fånga eller döda honom(försök att anväda en annan boll för att fånga honom... spara masterbollen till rayquaza).Nu är VÄRLDEN räddad och du kan nu komma in i gymmet! :D !

Redigerat av Elias50
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej nej nej... Den ligger mitt i gången... bara följ gången och ta alla bollar som finns! och när du tar Kyogre/Groudon.. spara när du kommer in i Lava/Vatten rummet med Kyogre/Groudon i!

Redigerat av Smaragd
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...