är Max Payne 2 - The Fall of Max Payne bra ?? funderat på att köpa det har ja .. och hur mkt kostrar det exakt eller nästan :/ :bah:
Pc Spel
hallå ......... är max payne 2 bra?? värt att köpa`??
Du måste ju vänta på svar...
jo, det är roligt men 1:an är roligare. jag vet inte hur mycket spelet kostar.
1:an är mycket roligare och bättre än 2:an...tycker jag
Den enda skillnaden är att det är lite bättre grafik och lite roligare.
Annars är den exakt som 1an dvs. springa, hoppa, skjuta, döda och dö !!
Jupp det säger jag för det är för dom som gillar action och det gör jag+ min morbro köpte det för 8 kr in ukrainahallå ......... är max payne 2 bra?? värt att köpa`??
mm, det är värt!är Max Payne 2 - The Fall of Max Payne bra ?? funderat på att köpa det har ja .. och hur mkt kostrar det exakt eller nästan :/ :bah:
NEPP! Köp nåt annat ..
Det beror väll på hur mycket det kostar... jag skulle inte ge mer än 300 spänn...
Jag skulle köpt det om det inte var så dyrt. Men lägg pengarna på FC(Farcry) istället
du kommer inte bli besviken. (Bara du har en dator som klarar av liret)
MP:2 är roligt så köp det du.
Vet du hur man gör med fusken deedee? ;)Jag skulle köpt det om det inte var så dyrt. Men lägg pengarna på FC(Farcry) istället
du kommer inte bli besviken. (Bara du har en dator som klarar av liret)
MP:2 är roligt så köp det du.
Ja, Skapa en genäv av Max payne2.exe på ditt skrivbord (om du inte redan har en)
Sen högerklickar du på exe filen och trycker på "egenskaper" och där uppe ser du fil namnet Max payne2.exe lägg till "-developer" efter .. testa med mellanslag och utan mellanslag kommer inte ihåg vilket. Sen i spelet trycker du på F12 eller § för att få upp consolen (där du skriver in dina "cheats")
Ett urtag av några
coder - All weapons, invincibility, health & ammo
god - Invincibility
mortal - Invincibility off
c_addhealth (100)
GetAllWeapons - All weapons
GetInfiniteAmmo
:)
jag menar Far cry fusken
Ok, Så du menar farcry då skrev jag allt det i onödan men men här kommer en beskrivning!
Tryck på § för att får fram consolen § eller tab. Slå sedan in koderna
Effect Code
God mode god_mode_count=1
All weapons give_all_weapons=1
Ammunition give_all_ammo=1
Quick Load \load_game
Quick Save \save_game
Eller ladda ner Devmode från denna sida http://www.gamewinners.com/trainer.php?file=farcrycheats.zip och så addar du -Devode på genvägen "exe filen" precis som i maxpayne sen trycker du bara på dom här knapparna
Effect
Key
Spawn point
[F3]
All weapons
P
999 ammunition
O
Toggle no clipping
[F4]
Move to next checkpoint
[F2]
Save current position
[F9]
Load current position
[F10]
Toggle extra information
[F11]
Toggle first and third person view
[F1]
Toggle God mode
[backspace]
Increase speed
[Equals]
Decrease speed
[Minus]
måste jag skriva effects förs eller? menar du vad de gör? för min kompis har det och vi kan inte få igång fusken
Ja effects är vad det gör! Ladda ner -Devmode istället och följ vad jag skrev där
det har ju vart många rapporter att dom andra fusken inte funkar.
Men hur menar du jag lyckas inte ;)Ok, Så du menar farcry då skrev jag allt det i onödan men men här kommer en beskrivning!
Tryck på § för att får fram consolen § eller tab. Slå sedan in koderna
Effect Code
God mode god_mode_count=1
All weapons give_all_weapons=1
Ammunition give_all_ammo=1
Quick Load \load_game
Quick Save \save_game
Eller ladda ner Devmode från denna sida http://www.gamewinners.com/trainer.php?file=farcrycheats.zip och så addar du -Devode på genvägen "exe filen" precis som i maxpayne sen trycker du bara på dom här knapparna
Effect
Key
Spawn point
[F3]
All weapons
P
999 ammunition
O
Toggle no clipping
[F4]
Move to next checkpoint
[F2]
Save current position
[F9]
Load current position
[F10]
Toggle extra information
[F11]
Toggle first and third person view
[F1]
Toggle God mode
[backspace]
Increase speed
[Equals]
Decrease speed
[Minus]
:rambo: Du får förklara tydligare hur du menar. Här är genvägen som ligger på skrivbordet: "C:\Program\UBISOFT\Crytek\Far Cry\Bin32\FarCry.exe"
Var ska jag lägga till Devmode? Det ska väl inte in ett - någonstans? För det går inte att spara med det tecknet.
Hör av dig!
Äntligen några fusk som funkar till FC! Tack Deedee!