Gäst max99 Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Skrivet 15 Juni 2004 hehe..tänk om vi också kunde det!! Citera
Gäst Andreasswf Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Skrivet 15 Juni 2004 ja det skulle vara kul hahahahaha Citera
Gäst Andreasswf Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Skrivet 15 Juni 2004 men har nån en bild på en as gullig leopard gecko Citera
Gäst max99 Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Skrivet 15 Juni 2004 det var nisse som började bita dino och sen bet dino nisse i nacken och då bröt han den... Citera
Gäst Andreasswf Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Skrivet 15 Juni 2004 alltså med bara ödlan utan terrarie och allt så kostar den 595=:kr tror jag men med allt så kan det kosta 3 eller4 tussen allt som en leopard gecko måste ha ¨ värme platta sand eller bark att gå på växter till gån till vatten mat är mjölmask eller syrsor köper man i en zooaffär stenar att gömma sej under en rot som man sedan sdöder stenarna mot så att det blir som ett coolt bo men obs att boet måste vara så att ödlan inte känner sig naken alltså att den syns när den vill vila :) Citera
Gäst Andreasswf Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Skrivet 15 Juni 2004 oj glömde en mycket viktig grej köp calcium och vitamin pulver som ni lägger syrsan eller larven i en burk sedan häller ni ner både lite calcium och vitamin pulver i burken sätt på lock skaka sedan kan den serveras till leopard geckon :) Citera
Gäst Andreasswf Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Skrivet 15 Juni 2004 glömde det viktigaste !!!! köp aldrig två hanar dom bråkar om reviret då och en grej mååååste ni köpa terrarrie of course men fortsätt skriv om leopard geckos okeeej!!!! Citera
Gäst _ray_has come Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Skrivet 15 Juni 2004 jag har en leopardgecko den heter lilla lizza y den känner albin Citera
Rallypacker Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Skrivet 16 Juni 2004 Det var dyrt, jag har inte råd... Citera
Gäst Andreasswf Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Skrivet 16 Juni 2004 ja hehehe men jag ska inte ljuga mer men den andra användaren vara bara provisorisk :) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.