💬
Logga in
Fuska.se

Fotbolls Em Sverige-bulgarien

31 svar · startad

Ni såg väll på Sverige-Bulgarien när Zlatan gjorde passningen till Fredrik och det blev mål såg ni hur mycket Zlatan var Offside när han fick passningen.

Fick dommaren något i ögat eller?

Fast Henrik Larsson vilka mål första stålmannen det är nog ett av mina snyggaste mål jag sätt.

och sen Henrik med sin fot som "råkar" sticka fram!

Nivå 0 · Nykomling

Ni såg väll på Sverige-Bulgarien när Zlatan gjorde passningen till Fredrik och det blev mål såg ni hur mycket Zlatan var Offside när han fick passningen.

Fast Henrik Larsson vilka mål första stålmannen det är nog ett av mina snyggaste mål jag sätt.

Men Allbäcks skott då! Bara sköt ett löst skott över målisen som nuddade lite med handen sen in i mål :D Och Isakssons räddning! Jättesnygg!
Nivå 0 · Nykomling

han var inte offside då dom stog ju typ bredvid honom!

ja men när dem gjorde 2-0 så blev det på direkten ett till mål otroligt det var min absolut bästa sverige match det kom tillomed med på aftonbladet dem sa Kungen blev glad :student: :kung:

Nivå 0 · Nykomling

Zlatan var lungt inte offside, han stod i linje med backarna. det var snarare backarna som fick nåt i ögat ;)

Nivå 0 · Nykomling

ja det va förvånans värt bra!

Nivå 0 · Nykomling

Många tror att vi tar EM-guld på grund av detta.. Det finns ju mycket bättre lag som väntar än Bulgarien.. Italien på fredag blir jämt.

Nivå 0 · Nykomling

Många tror att vi tar EM-guld på grund av detta.. Det finns ju mycket bättre lag som väntar än Bulgarien.. Italien på fredag blir jämt.

Som sagt, detta var bara ett resultat..
16 Jun 2004
Nivå 0 · Nykomling

Henkes nickmål va fantastiskt! O vilket inlägg från Edman, de va ju stenhårt!

Nivå 0 · Nykomling

Om Sverige skulle komma till final så skulle frankrike piska upp dom så man ska inte tro att guldet är vunnet bara för den här matchen

Nivå 0 · Nykomling

Jag tror att Sverige går till semifinal

Nivå 0 · Nykomling

Tror att sverige kommer till kvartsfinal.

Nivå 0 · Nykomling

Det beror på vilka dom får möta i kvarten...

Henke är en stor spelare :kung:
Nivå 0 · Nykomling

Zlatan kommer att bli större än vad Henke har varait och kommer att bli... Men just nu ÄGER HENKE!

HEJA HENKE!

Det va en riktigt OTROLIG match!!!!!!!! :D

Henkes nick va nog dålig också! :D

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

Det va en riktigt OTROLIG match!!!!!!!! :D

Henkes nick va nog dålig också! :D

Dålig ?! Den var ju skitsnygg , vilken dyknick ;)
Nivå 0 · Nykomling

släng nicken ja den var skit snygg!!. och Zlatans iskalla pass till Ljungberg!

Nivå 0 · Nykomling Moderator Moderator

EM guld inte en chans, jag tycker sverige e värdelösa i fotboll, mest tur mot bulgarien, jag hejar på Frankrike och Tyskland!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in