Hoppa till innehåll

Hur Ska Jag Göra Hjälp Snabbt!


Spaghettin
 Dela

Rekommendera inlägg

  • 3 veckor senare...

Men ni kan gärna sitta o flumma med ert Norton om ni vill men den tar inte bort alla Troajnska Hästar... Inse, Norton e bra men den kan inte rädda dig från allt.. Men om den inte kan ta bort den så ladda ner Trojan Remover.. o fixa en bättre brandvägg!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Norton å Panda e ju två av de största på marknaden. Men de behöver inte alltid va bäst. Ja använder Norman och det varnar direkt. Men det tar bort alla mask virus antagligen Trojaner också men jag har alldrig fått en sån för ja har ju brandvägg som vettiga människor. Men de Grozzer uppdatera virus skyddet dagligen så ska du se att om du har ett bra skydd så ska den nog ta bort Trojanen.....,.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst henke37

Skydd jag har outpost free firewall(den kan döda en del baners!), ad aware, andvänder inte IE eller OE för att surfa, samt en popup stopande webläsare och sunt förnuft.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...