zazzi1 Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 Vart e spaden? Vart går jag efter Zelda blir bortrövad, igen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 1:Spaden får man i Dark World i dungen där en pojke spelar för djuren i Light. 2a:Aghanim hittar man bakom ett av draperierna där man ska spela tennis med honom,fast om det blir blixtar ska man stå brevid honom. 2b:Zelda hittar man i en av templen i Dark World infrusen i en kristall där hon :zzz: . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 vad ska man göra när man köppt simfötterna minilena? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazzi1 Skrivet 17 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 Vad du gör efter simfötterna beror på vad du gjort före. Hoppas minilena tittar in! Har problem med att fatta. Hur kommer jag till dark world eller vad gör jag efter jag skaffat skölden på berget? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sleeping Dragon Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 man kommer till darkworld genom att använda den där spegeln. :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 vad ska man göra när man köppt simfötterna minilena? inget speciellt, man kan simma i vattnet... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg