Karata Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 hej, monika,hej på dej monika, hej, monika,hej på dej monika, hej, monika,hej på dej monika, hej, monika,hej på dej monika, hej, monika,hej på dej monika, hej, monika,hej på dej monika, hej, monika,hej på dej monika, hej, monika,hej på dej monika, hej, monika,hej på dej monika, hej, monika,hej på dej monika, den e jäkligt störande :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jojjon Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 den e inge bra enloht mej dom sjunger ju bara monika Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 låten e lite små störig när man hör den minst 10 gånger om dan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 llite små störig :wacko: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 e det nån som har hört den låten? där jag bor går alla runt och sjunger på den, snacka om drg låt, tycker nån likadant? Den låten är fett J*vla Störande och dålig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst phile93 Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 den är as dålig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 (redigerat) den låten borde inte få gå på radio. min farsa har spelat i ett band(han spela elgitarr :gitarr: ).fast dom blev aldrig kända. då kan man undra hur sånt här skit kan bli populärt. Redigerat 1 Juli 2004 av Zoro Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flame Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 den är så j*vla dålig <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kotten Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 den e bra man får den i huvet kan ej sluta sjunga på den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranger92 Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 den är så fånig, jag fick ett gratis erbjudande på den låten på min mobil Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flame Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 Du har rätt, man får den på hövvvvvet Men den är sååå jäkla dålig jag kräks av den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 det är en av dom störigaste låtar jag hört!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.