puipy_master Skrivet 18 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2004 näe du! att kopiera masterball är mycke bättre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 aa det e lättare faktist :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 jag fångade en raikou för nån dag sen jag hade klona mina masterball Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JoJjo_ Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 ..och jag va dum nog att fånga Vatten-hunden med masterball utan att klona den..föressten så hittade jag en Raiku en gång,och jag kastade en Fastball direkt. men det gick inte .! :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 det är inte alltid det funkar heller... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 nu vet alla hur man fångar entei och raikou e på samma sätt va? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
obbe Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 ta en masterball Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 nej, den ska man spara...alltid bra att ha... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
obbe Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 ja men man kan ju kopiera bollarna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 mm..till exempel...och kommer det en vild celebi nån gång så är den bra att ha...man vet aldrig... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
obbe Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 ahh jag har tre master boll om man möter någon bra jag ska va redo om jag möter en entei jag har inte fångat den än Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 men dom e svåra att fånga när du går till stället där dom e så kan dom smita iväg nån helt annanstans!" :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg