💬
Logga in
Fuska.se

Svarta Affärer=)

52 svar · startad

Öh... okej!?

Känner inte till nåt sånt på min gamla skola (ska börja gymnasiet till hösten...).

Fast det förekom nog, eftersom det inte finns någon enda form av försäljning på skolan. Killarna brukade smita bort till Preem (ett par hundra meter bort) för att köpa godis - fast det fick de inte, så det brukade bli problem för dem när lärarna fick reda på det. Förbjudet att lämna skolans område...

För ett antal år sedan brukade en klass sälja glass, men det slutade de med. <_<

I en skola i stan jag bor i så sålde dom Gräs. Men det var egentligen bara att ta från en växt i huvus Entren. När dom dom bort den försvann handeln. Skit jag fick ju inte ens prova

I en skola i stan jag bor i så sålde dom Gräs. Men det var egentligen bara att ta från en växt i huvus Entren. När dom dom bort den försvann handeln. Skit jag fick ju inte ens prova

Menar du vanligt gärs eller? Det finns dom som säljer ciggaretter till dom som röker i t.ex. 7, 8 och 9.

Nej Marijuana menade jag.

va e de?

18 Jun 2004

det är väll en drog!

Det värsta knarket. Som Hasch

Moderator Moderator

värsta knarket e inte hasch, det e det minst farliga, starka saker e heroin m.m. som säljs på min skola :(

Värsta Knarket är Heroin men Värsta grästet som man röker(Som t.ex. tobak) är marijuana

menar du att du ville testa på "gräs"? usch och fy.

Vadå du har inte testat det. Man blir typ hel knäpp

det är ju därför jag aldrig skulle testa! så usch och fy för det! du menar att du vill testa eller?

det är ju därför jag aldrig skulle testa! så usch och fy för det! du menar att du vill testa eller?

Tror jag också, han är ju lite konstig

Knip <_< En jag känner gjirt det. Han var jätte rolig. -

Jag skha barha göhhh menh

Knip <_< En jag känner gjirt det. Han var jätte rolig. -

Jag skha barha göhhh menh

Är han beroende, hur gammal är du?

12

12.

Varför vill du testa? ÄR din kompis beroende?

Nej men det lukar gott

19 Jun 2004

OM man snackar med mej ett tag kan jag fixa fram det ena och det andra..men inte droger, alkohol eller ciggaretter. för jag tycker INTE om att man blir beroende av något som förkortar ens liv, spelar ingen roll hur mycket dom betalar (kanske en million kr)..

21 Jun 2004

Du får ändå inte köpa ut så det gör inget.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in