Finns bara ett ställe där de säljer godis och sånt , fast det är lagligt...
Svarta Affärer=)
nej, men jag kan få tag på det om det behövs..Du får ändå inte köpa ut så det gör inget.
I min skola finns det ett bok-café där man kan köpa mer, mu mjölk, baguetter, bullar, glass (på eftermiddagar) och munkar (på eftermiddagar).
i min skola har vi en cafeteria där man kan köpa godis,mackor,dricka, och så finns dt bilijard och handfotboll!
Dom värsta drogerna är inte gräs. Det är kemiskt framställda droger som är dom farligaste.
Jag har ju sagt att jag menade rökväxter som tobak
rökväxter? som röksvamp?:PJag har ju sagt att jag menade rökväxter som tobak
nej men varför använda nåt liknande, det enda jag är beroende av är spel
varje år så firar vi i vår skola när den har fyll år så blir det fest och nåra skänker sina saker gissa vad jag köpte min polare ville en gång sälja en kalle anka för 20 spen men när han skänkte dem till skolan så kosta det 3 kr hahahaha då köpte jag för 3 kr styck alla tidningar blev 70 krfinns det folk som säljer saker i eran skola......i våran kan man hittta folk som säljer cola, tv spel,pennor godis,, och sådant för billigt men ändå tjäna... jag har köpt ett spel en gång...
och den skolan e i ?
marijuana e fett inte den värsta drogen. Heroin, Angel Dust och Extasy är mycket värre. Marijuana Frön kan man till och med hitta i Fågel frö påsar :P den starkaste rök"grejen" är Rök Svamp eller nåt såntDet värsta knarket. Som Hasch
Vi har ett kafe i skolan
JAg har ju ändrat läs först!!!(CiR3 @ 24/06-2004 09:56:25)Det värsta knarket. Som Hasch
marijuana e fett inte den värsta drogen. Heroin, Angel Dust och Extasy är mycket värre. Marijuana Frön kan man till och med hitta i Fågel frö påsar :P den starkaste rök"grejen" är Rök Svamp eller nåt sånt
Rök Gräset är visst Gräs det farligaste
kastanjen skolanoch den skolan e i ?
Jag säljer apor som kan spruta vatten för 15 kr