finns det folk som säljer saker i eran skola......i våran kan man hittta folk som säljer cola, tv spel,pennor godis,, och sådant för billigt men ändå tjäna... jag har köpt ett spel en gång...
Svarta Affärer=)
Nej,inget sådant förekommer i våran skola. Vi har en kiosk om någon vill köpa något.finns det folk som säljer saker i eran skola......i våran kan man hittta folk som säljer cola, tv spel,pennor godis,, och sådant för billigt men ändå tjäna... jag har köpt ett spel en gång...
vi har en kebab en mcdonalds och 2 kiosker men kiosken e skit liten!
Vi har ingen kiosk
Vissa säljer sprit och sånt i vår skola
Men asså egentligen orkar sälja sprit i skolor!
Nja det förekommer inte någon olaglig försäljning i vår skola.
sp skönt för eran skola da!
Vi har bara sålt när det var nått som hette skolans dag och då sålde man blommor fika mm
aa men de e inte olagligt iaf!!!
Det är inte olagligt det vi gjorde
nej de va ju de jag sa !!! men de va sådär att sälja på den dagen tycker jag de va lite kul!
På min skola kan man köpa snus och ciggaretter svart + musik på braända skivor
vi kan inte köpa nått svart i våran skola
Hehe, det kan du få böter för =P.. Det kallas häleri =Pfinns det folk som säljer saker i eran skola......i våran kan man hittta folk som säljer cola, tv spel,pennor godis,, och sådant för billigt men ändå tjäna... jag har köpt ett spel en gång...
Samma sak med min skola...Nja det förekommer inte någon olaglig försäljning i vår skola.
Vi hade en fritidsgård där man kunde köpa godis men inte nu för är det ett fritids. :angry:
vi har en cafeteria också....tappar man bort en penna kanske man kan köpa tillbaka den sedan
Köpa tbx sin penna, komiskt :lol:vi har en cafeteria också....tappar man bort en penna kanske man kan köpa tillbaka den sedan
Ingenting sånt var det när jag gick i sexan, i sjuan vet jag inte? Finns iaf en laglig cateteria, där man kan köpa, mackor, dricka, godis, frukt och sånt. Sen finns det morgon-tidningar, tv, biljard och två andra spel. Och en toa ^^
Sprit och öl :visslar: Och jag är den som säljer.