StoneHead Skrivet 17 November 2003 Rapport Dela Skrivet 17 November 2003 Jag undrar om det är någon som vet när Halo 2 kommer ut? Jag har hört att det ska komma ut i november nästa år men jag vet inget säkert. Det verkar iaf vara väldigt coolt med alla nya vapen, bilar och banor. Jag undrar också om det är någon som vet om det kommer gå att ladda ner nya multiplayerbanor, eller andra fräcka grejer med xbox-live? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 17 November 2003 Rapport Dela Skrivet 17 November 2003 Jag tror det också hamnar i sverige i november nästa år. Det värkar iaf j****** cooooooooooolt!!! Jag tror det också hamnar i sverige i november nästa år. Det värkar iaf j****** cooooooooooolt!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4r )töntkorv Skrivet 16 December 2003 Rapport Dela Skrivet 16 December 2003 jag tror att det blir försenat två år Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 16 December 2003 Rapport Dela Skrivet 16 December 2003 jag tror att det blir försenat två år vem/vad har du fått det ifrån? Om det blir så... :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
coolsamus Skrivet 17 December 2003 Rapport Dela Skrivet 17 December 2003 jag vat det blir redan 1 mars :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dead Metall Skrivet 17 December 2003 Rapport Dela Skrivet 17 December 2003 nä det kommer inte ut i november utan i mars och det e ju bättre eller hur???....jag längtar precis som ni nog gör att få se dom nya banorna, fordonen och de nya vapnen.....en bra sida för sånna som vill se vilka spel som kommer att komma ut i sverige snart....www.xbox.com det finns oxå svensk sida men jag tycker att det e roligare med den amerikanska sidan för där får man reda på vilka spel som kommer att komma till sverige ju.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
StoneHead Skrivet 18 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 Kommer det ut redan i mars? Det är ju kanon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 19 December 2003 Rapport Dela Skrivet 19 December 2003 Hur vet ni att det kommer redan i mars? Men om det blir så, så :mrgreen: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 Jag har hörst någonstans i slutet av Mars inte November. November skulle den komma ut 2003 men de ville göra spelet ännu bättre. :new_321: :new_alien: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 Jag har hört att Halo 2 kommer ut den 1:a Mars. Har jag fel nu eller? Jag kanske såg fel :roll: . Det är iaf väldigt väldigt väldigt bra tat man kan spela det på XBox Live. Det kunde man inte på Halo för att det kom ut före XBox Live :frown: . Det var väldigt väldigt väldigt synd tycker jag för nuförtiden är spel till för att spelas på internet tycker jag. Tycker inte ni det också? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dead Metall Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 nä det tycker jag inte men det e nog askul och lira mot andra eller med andra över hela världen....man skulle ju villja testa det bara en gång om man då fick chansen...skulle jag köpa det skulle jag ju spelat mer....eller har jag fel??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pikabanga Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Det kommer ut i slutet av April. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg