philip Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 ;) jag är i kolima skogen och ha besegrat tret. vad ska jag göra nu ??? jag kommer ingenstans!! hur bryter man trädförbannelsen??? snälla :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
softy_dbz Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 är det tvåan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
softy_dbz Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 om du har besegrat treet och sen get han lite va det heliga vattnet från lighthpuse så bryter han förbanelsen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 MERCURY LIGHTHOUSE!DET FINNS 4 LIGHTHOUSE MERCURY(VATTEN),VENUS(JORD),JUPITER (VIND) OCH MARS(ELD)DDDDDDDÖÖÖÖÖÖÖ! :angry: :angry: :evil: :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
softy_dbz Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 oj det visste jag inte....men var ligger de andra?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 Mercury och venus lighthouse hittar man i första spelet. Jupiter och mars lighthouse finns i tvåan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 Japp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 ;) jag är i kolima skogen och ha besegrat tret. vad ska jag göra nu ??? jag kommer ingenstans!! hur bryter man trädförbannelsen??? snälla :huh: vilket spel menar du, min kompis har klarat ut 1an och jag kan fråga han om det e 1a spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
philip Skrivet 19 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 tack men ja har redan klarat det !!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
softy_dbz Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 hur gjorde du??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
philip Skrivet 21 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 alltså jag har klarat skogen inte hela spelet !!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
softy_dbz Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 om du komme längre pm:amig eller skriv i denna tråden hur du gjorde, jag ´needar jätte mycket hjälp! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg