Beybizz Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 Hejhej jag har lite frågor som jag hoppas att någon snäll flicka lr pojke kan hjälpa mej med: När man ska skriva in the sims fusken.penga fusk m.m vilket läge ska man då vara i? Ska man vara i en familj lr på huvudmenyn. och vad är fusk meny för något och var ska jag skriva in koden till den? jag hör ingen röst när jag skriver in penga koden och ingen gnom kommer upp.tack på förhand! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Man_United91 Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 du kan vara varsom helst när du skriver in koden..å du trycker på ctrl, vänster shift och c.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 du kan vara varsom helst när du skriver in koden..å du trycker på ctrl, vänster shift och c.. Notera att du vistas i ett Playstation 2 forum. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 du ska va i spel läge och tryck på pause.då ska du skriva snabbt in fusken! :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MAXr Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 jupp så är det du måste skriva de jätte fort och de som har " bakot knappen" ska du gå in på t e.x "mål" och skriva in Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 vad menar du med det???? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boost Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 Hejhej jag har lite frågor som jag hoppas att någon snäll flicka lr pojke kan hjälpa mej med: När man ska skriva in the sims fusken.penga fusk m.m vilket läge ska man då vara i? Ska man vara i en familj lr på huvudmenyn. och vad är fusk meny för något och var ska jag skriva in koden till den? jag hör ingen röst när jag skriver in penga koden och ingen gnom kommer upp.tack på förhand! vart som helst ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 var det inte select man skulle trycka på? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jessla Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 vet inte. vaddå, som att man ska trycka på select och sen göra fusket eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg