Rosenberg Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 Då måste spelet vara hackat! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mewtwo Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 kanske det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
son-goku Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 (redigerat) Jag tror att det finns jäkligt många löngnare här man kan väl inte möta pokemon i himlen heller!!!!!!!!!! :meddum: :evil: :gitarr: Redigerat 19 Juni 2004 av son-goku Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dactyle_Warrior. Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 nä man kan inte möta i himlen men pokemon kan bara försvinna från boxen de e sant men teo har guld i allafall och jag e inte nån lögnare! :angry: P.S hur gamla e ni förresten? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mewtwo Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 jag har mött i himlen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 Överdriv inte med utropstecken. Bevisa att du har mött någon i himlen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TranceMaster Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 hur hade du tänkt att han skulle bevisa... ...han kan ju ta ett kort på spelet :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Guffe Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 Han ljuuuuuger! Det är man ju säker på B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tzotodile Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 jo så hände det med min politoad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tzotodile Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 oj fel! :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg