# 21 Skrivet 17 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 (Fox^ @ 17/06-2004 17:11:16) (# 21 @ 17/06-2004 15:13:13) Han siktade ju avsiktligt... JIPPII! Sverige slipper Tott!! Inte säkert. Han spelar med 25% säkerhet imorgon. Överklagar han bara så får han troligen spela. 87% av italienarna ville stänga av honom. EDIT: Totti squalificato per tre giornate dopo lo sputo a Poulsen: come giudicate la decisione dell'Uefa? ( Totti stängs av i 3 matcher för spottloskan på Poulsen. Hur hårt är UEFA:s beslut? ) Giusta 48.5% ( rätt straff ) Troppo mite 37.7% ( alltför mild ) Troppo severa 11.2% ( alltför hård ) Non so 2.4% ( inget av det ) Från Gazzeta dello Sports hemsida. Kan du italienska lr ? Hyfsat. Var i Italien i 8 dagar i påskas. Såg bl.a. Milan-Empoli. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JGamer Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 Totti borde få ett hårdare straff. :angry: Det är osportsligt att spotta på motståndaren överhuvudtaget. <_< Tänk om vi på fuska hade fotbollsmatch och det gick dåligt för mitt lag, skulle jag då bara gå fram och spotta någon i ansiktet?!? :o Nej, då kan man spotta på marken eller be om byte eller nått! Eller hur?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 Nu mera tycker jag att vi kallar honom Francesco Spotti ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 Det tycker jag med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JGamer Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 (redigerat) Francesco Spotti,Francesco Spotti,Francesco Spotti! :D Redigerat 17 Juni 2004 av JGamer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 hehe, grymt nick :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 Han borde gå till Doktorn så han får hjälp med att spotta på folk :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*REX* Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 På TV sade dem att dem hade gjort ett dataspel på Internet när man är Francesco Totti(eller Spotti)och så ska man spåtta på danska fotbollsspelare.Helt sjukt!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 20 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 På TV sade dem att dem hade gjort ett dataspel på Internet när man är Francesco Totti(eller Spotti)och så ska man spåtta på danska fotbollsspelare.Helt sjukt!!! Jag har spelat det. Inte så överdrivet skoj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.