Rosenberg Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 en del säjer i shriney forrest men jag har testat det och det funkar inte för mej Det är bara för att det bara funkar i den japanska versionen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus3 Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 Det är vissa som säger att man ska fånga alla ounaws eller hur dom stavas i bokstavs ordning och då öppnas en port och då kommer en professor och sen ska man gå in där och då möter man han men jag vet inte om det e snt för det värkar o möjligt att fånga alla dom i bokstavs ordning! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 Det är inte sant heller. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus3 Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 Det är inte sant heller. Okej då vet jag! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 Den Celebi (Lv.100) som jag har på Crystal är starkare än Mewtwo (Lv.100) som jag möter i träningshuset i Viridian. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg