Ranger92 Skrivet 18 November 2003 Rapport Dela Skrivet 18 November 2003 Vilket är erat favorit vapen på golden eye också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 18 November 2003 Rapport Dela Skrivet 18 November 2003 På Goldeneye är mitt favoritvapen RcP90 och Shotgun cadriddes. På Perfect Dark så är det lite olika. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranger92 Skrivet 19 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 19 November 2003 mitt på golden eye är ett special vapen kommer inte ihåg vad det heter och på perfect dark kanske det är golden magnum eller shotgun, inte automat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 23 November 2003 Rapport Dela Skrivet 23 November 2003 jag gillar småpistoler så jag föredrar nog 2 st golden guns med fusk och om det är utan fusk så blir det nog en Uzi...(kommer inte ihåg vad den hette i spelet...) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 25 November 2003 Rapport Dela Skrivet 25 November 2003 på golden eye är mitt favvo vapen hmm... kommer inte ihåg vad det heter.. automat svart, litet, bra... på perfekt dark är det cyklone. jag har en fråga: hur spelar man 4 på perfect dark??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranger92 Skrivet 26 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 26 November 2003 man kan spela med varandra och man kan spela combat simulator Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 26 November 2003 Rapport Dela Skrivet 26 November 2003 men man kan väll spela fyra stycken "humans" mot varandra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 28 November 2003 Rapport Dela Skrivet 28 November 2003 här är lite perfekt dark fusk, kanske inte hör hit men ädå....det kan va bra att veta... Här kommer en lista på vilka banor, på vilken tid och vilken svårighetsgrad du ska klara dom banorna för att få tillgång till olika fuskmode. När det står SIR menas det Spelar Ingen Roll! Fuskmode - Klara banan - På tiden - Svårighetsgrad Odödlig - Area 51: Escape - 3:50 - Agent Oändligt med ammo - Pelagic LL Exploration - 7:07 - Special Agent Alla avpen i Solo Mode - Skedar Ruins: Battle Shrine - 5:31 - Perfect Agent Oändligt med Laptop Gun Ammo - Air Force One Anti Terrorism - 3:55 - Perfect Agent X-Ray Scanner - Area 51: Rescue - SIR - SIR Oändligt med ammo + du behöver inte reloada- Air Base: Espionage - 3:11 - Special Agent R-Tracker - Skedar Ruins: Battle Shrine - SIR - SIR Hurricane Fists - Datadyne Central: Extraction - 2:03 - Agent Osynlig - G5 Building: Reconnaissance - 1:30 - Agent DK Mode - Chicago: Stealth - SIR - SIR Du kan vara Elvis - Area 51: Rescue - 7:59 - Perfect Agent Endast Lag huvuden - Air Base: Espionage - SIR - SIR Jo Shield - Deep Sea: Nullify Threat - SIR - SIR Små folk - Area 51: Infiltration - SIR - SIR Liten Jo - G5 Building: Reconnaisance - SIR - SIR Slow Motion i Single Player - Datadyne Research: Investigation - SIR - SIR Super Shield - Carrington Institute: Defense - 1:45 - SIR Classic Sight - Datadyne Central: Defection - SIR - SIR Perfect Darkness - Crash Site: Confrontation - SIR - SIR Enemy Rockets - Pelagic LL: Exploration - SIR - SIR Enemy Shields - Carrington Institute: Defnese - SIR - SIR Marquis of Queensbury Rules - Datadyne Central: Defection - 1:30 - Special Agent Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 28 November 2003 Rapport Dela Skrivet 28 November 2003 ok.. men hur gör man för att spela 4 stycken människor samtidigt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 28 November 2003 Rapport Dela Skrivet 28 November 2003 kommer inte ihåg....har nämnligen aldrig provat det eftersom jag bara har 3 kontroller...ska kolla om det går... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 28 November 2003 Rapport Dela Skrivet 28 November 2003 men kan du inte skriva hur man spelar 3 då??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 29 November 2003 Rapport Dela Skrivet 29 November 2003 jag vet inte...man går typ in på mulitplayer på nåt sätt?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg