Xade Skrivet 11 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2004 Jag tycker att golden gun är den bästa på Golden Eye. På Perfect Dark är det både phoenix och lapton gun. men du ska INTE snacka GOLDEN EYE här ABSOLUT INTE!!!! mitt favvo vapen e också laptop gun!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 12 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2004 Jag tycker att golden gun är den bästa på Golden Eye. På Perfect Dark är det både phoenix och lapton gun. men du ska INTE snacka GOLDEN EYE här ABSOLUT INTE!!!! mitt favvo vapen e också laptop gun!! den gillar jag också men Phoenix gillar jag bättre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 e det den här böåa vapnet som e lång farligt och trögt??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 japp....tror det i alla fall Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 mm det e ett bra vapen.... fast jag gillar nog :1_15firing: vapen mest! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 mm det e ett bra vapen.... fast jag gillar nog :1_15firing: vapen mest! mmm...de är lättare att skjuta med... fast man missar ibland om man inte ser den man skjuter på.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 jag gillar dom små atomat vapnen man har i första banan.. som som liknar counter strikes MP5... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 jaha...dom där..jag vet inte vad den heter men jag vet vilken du menar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 dom e ju sk*t sköna... att bara "%#/"¤( ihäl folk.. :) andra atomat vapen e ju också sköna.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 ja gillar rcp120.tänk,en gång i tiden var jag riktit bra på det,jag minns att jag har klarat alla banor på det svåraste,klarat alla challenges i combat simulator,alla fusk,det var ganska svårt,faktiskt och challenge nr 28 var rett svår...jag skulle äga sönder er alla... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 Phoenixen är rätt goa. åsså den dära UZin av nåt slag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 noobnoob! magnumarna e ju såååå goa!slayern också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg