Ozoon Skrivet 29 November 2003 Rapport Dela Skrivet 29 November 2003 ok... jar har inte lyckats så jag skulle bli tacksam om någon kunde hjälpa mig! jag vet att det går! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 29 November 2003 Rapport Dela Skrivet 29 November 2003 jag ska fråga om jag kan låna spelet av nån eftersom jag aldrig haft.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 7 December 2003 Rapport Dela Skrivet 7 December 2003 min kompis tror han vet hur han ska göra nu... hoppas det funkar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blaze Skrivet 9 December 2003 Rapport Dela Skrivet 9 December 2003 tror inte det gör det tyvärr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 hallå, ska man spela flera e det ju bara att gå till multiplayer, fast det går bara att spela 2 på uppdrag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 vad gör man då...är man 2 st som ska försöka klara uppdra elelr??? är man i samma lag`? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 jaja, man går tillsammas på banorna.. det står ju på menyn att det går.. det e mycket roligare än att bara spela en! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 va kul...det måste jag prova hos min kompis när jag går dit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 mm, man kan sammanbeta som en liten styrka och om en dör kan man låtsas att man ska hämnas m.m. det e jätte kul! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 får man gameover om en dör? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 nej, men jag tror att man återupplivas om en lever .. men om båda e döda samtidigt, tror jag det blir game over Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 så om en dör och en lever så får den leva igen...så man blir typ odödlig om man turas om att dö..? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg