Giga_Bowser Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 Jag är vid Reagalm tower, & jag har klarat Team Snaggem ledaren. Men Jag vet inte om jag ska åka upp till Arenan, jag är tveksam på hur starka Pokemon jag måste ha. Vad är bra att ha För Lv. På Mina pkmn som är: Entei, Raikou, Suciune, Meganium, Flygon och Espeon. Vilken lv. borde jag minst ha dem på? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 Minst lv.60 om du vill vinna. Men det är mest rekomenderat för lv.70 om du vill vinna lätt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 Jag rekomenderar en Is pokemon till Salamance på lv.60 som borgmästaren har Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 ursäkta om ja bryter tråden men var är de bästa stället att träna? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 19 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 Jag rekomenderar en Is pokemon till Salamance på lv.60 som borgmästaren har Är han chefen?! Han är ju en fetknopp!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 Nej chefen är ???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 Är Pokemon Colosseum likt RPG eller Pokemon Stadium? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 Är Pokemon Colosseum likt RPG eller Pokemon Stadium? Det är både och grafiken är Staduim (fast något snyggare förståss)+ att det är äventyr som det på på Pokémon spelen som är gjorde i RPG Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skull-Kid Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 det jag tycker e tråkigt med spelet är att man inte kan fånga vilda pokemon och träna dom på olika ställen+när man ska köra på stadium måste man då ha gba för att kunna spela med alla dom häftigaste pokemonen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 det jag tycker e tråkigt med spelet är att man inte kan fånga vilda pokemon och träna dom på olika ställen+när man ska köra på stadium måste man då ha gba för att kunna spela med alla dom häftigaste pokemonen Mmm... men det är så bra grafik så dom kunde nog inte eller rättare sagt dom vill väll inte använda så mycket minne det tar ju upp till 48 block tror jag. Det är rätt kort äventyr enligt mig :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mrhej Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 men det kommer inte komma på pc eller nått annat en gamecube? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg