0014 Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 jag såg ett fusk på Fuska.se, och där hade nån skickat in ett fusk som beskrev att när man fått 200 st så fick man triforce. Jag vet ju inte om det är sant, men du kan ju alltid prova. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 Jag har hört att man får saker av dom där Spindelmänniskorna som har en förbannelse..för var 10:e Gold Skulltula Så räddar man en av dom & då får man saker.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 exakt inget händer men om någon vill få det kan jag ge ett tips så man kan få 200 jätte enkelt och snabbt man ska vara liten och gå till hyrule castle ett träd ska man spela song of storms vid så kommer det ett hål hoppa ner i det nu finns det väggar att spränga bakom en av dom finns en gold skulltala spindel kasta bomerangen på den så den dör kasta sedan bomerangen efter gold skulltalasen gör en salto in i ljuset så du kommer upp igen innan bomerangen återvänder gör det igen och du har snart 200 gold skulltala Har du provat det här? :blink: Funkar det??? Har aldrig hört talas om detta fusk förut. För att reda ut ett och annat för er andra: I Hyrule finns det bara 100 Gold Skulltulas och när man tagit alla får man om sagt en guldrupee av mannen i House of Skulltula. Man kan komma tillbaka hur många gånger som helst och få en ny. 200 Gold Skultulas kan man tydligen bara få om man gör fusket som beskrivs här ovan. Men vad ska man med dem till? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 13 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2004 ingen nytta at ha mer än 100 st...bättre att skaffa dom på det vanliga sättet...jag har faktiskt 268 st...lite onödigt kanske, men ändå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kotchimotchi Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 när man tog 100 fick man ett sånt där 1/4 hjärta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 när man tog 100 fick man ett sånt där 1/4 hjärta Nej, det får man när man tagit 50. Vid 100 får man en guldrupee, som sagt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg