Arcanum Skrivet 18 November 2003 Rapport Dela Skrivet 18 November 2003 nån som har Soul Calibur 2, och kanske kan berätta lite om de.. (ska köpa nytt spel, å vill ha förslag) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 18 November 2003 Rapport Dela Skrivet 18 November 2003 jag tycker att du ska köpa sagan om koungens återkomst det som är bra med det är att man kan köra 2 player och det stor inom colon att du vill ha förslag :mrgreen: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark cloud Skrivet 28 September 2004 Rapport Dela Skrivet 28 September 2004 Köp inte konungens återkomst man tröttnar skitsnabbt köp soul calibur 2 istället det är mycket bättre :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 28 September 2004 Rapport Dela Skrivet 28 September 2004 köp soulcalibur2 där finns många vapen som man kan köpa och det är kul och ett spel som man ej tröttnar på så snabbt nu är har jag klarat alting fast det ända är att jag inte har fått lizerdman vet någon hur man får den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mewtwo Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 köp soul calibur2! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg