Terry Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 jag behöver hjälp med sapphire när jag hittade claw fossil så visste jag inte hur man upplivade fossils så snälla hjälp mig :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 (redigerat) Gå till Fallarbor Town och in till Fossil grottan. Längst in står där en gubbe. Jag tror man skulle prata med honom. Redigerat 19 Juni 2004 av Windhoek Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 japp! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sleeping Dragon Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 NEJ!! :angry: man ska gå till det där devonstället. man ska prata med en gubbe på andra våningen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 Ja just det, så var det. En professor där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 Och sen tar det ett tag. Claw fossil: Anorith Root Fossil: Lileep Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg