Shadowbeing Skrivet 22 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 jag tycker MMDD e tråkigt så kan det här spelet kanske åsså bli lång tråkigt för man gör ju samma sak hela tiden Knäppis! Det gör man ju på de flesta spelen. På SSBM så slåss man hela tiden. Det är inte samma sak. Du är inte ens halvvägs nära.. Det är så grymt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mrblack Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 vad äe så grumt <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 jag tycker det är ganska kul men man tröttnar på det snabbt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 22 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 jag tycker det är ganska kul men man tröttnar på det snabbt Jasså? Vad heter de 6 olika Tournament då? Om du har det. falco: Det är ju såklart att jag menar att Mario Golf: Toadstool Tour är grymt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Road Rider Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 jag ska vänta å köpa tennis istället för golf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 22 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 jag ska vänta å köpa tennis istället för golf Det tänkte jag göra från första början, men jag köpte fel spel. Men tyckte om det efter ett tag. Jag tänker köpa Mario Tennis till Game Cube också. Det blir nog bra. Men jag kommer nog att gilla mitt Mario Golf: Toadstool Tour mer! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 28 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2004 :visslar: :meddum: :cool: Är Mario golf kul ELLER ? :gitarr: :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 29 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 :visslar: :meddum: :cool: Är Mario golf kul ELLER ? :gitarr: :medieval: Ja, det är kul. Jag har redan skrivit det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg