Arako Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 jag har hittat alla fyra fusk mynt och slängt ner dom i brunnen. och tagit options men det händer inget Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 inte? det ska väl det göra eller? jag ska fråga min kompis han vet mer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 Fusk mynten kastar man väl i en efter en? :huh: Eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 jag har hittat alla fyra fusk mynt och slängt ner dom i brunnen. och tagit options men det händer inget Det finns flera mynt.. man kan väll köpa mynt (det var så länge sen jag spela)För mig hände det heller inget eller det kanske va för att jag nästan hadde klarat hela spelet då vem vet ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 Kan man få mynt?! Jag har klarat av hela spelet och bara fattat att man kan köpa mynten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 Kan man få mynt?! Jag har klarat av hela spelet och bara fattat att man kan köpa mynten. Vem sa det ?annars skrev den väll fel eller så... Jag har för mig jag har fått mynt i nån låda eller kista kanske det va Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg