Gäst Golden Star Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 gör dt ngt skillnad? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Billytim Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 gör dt ngt skillnad? Ja, om spelet är begangnat så kan man inte lämna tillbaka spelen eftersom det är en person som säljer det.Vet att det låter konstigt men det är vad jag har hört. Så är det iallafall i annonser för andra personer som säljer spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 ja, dt e klart! :rolleyes: men om man vill köpa billigare spel då ska man köpa dt i tv-spelsbörsen eller tradition! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 var ligger tv spel börsen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 hur ska jag veta var dt ligger i din stad?jag vet inte var du bor! <_< :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wetwilly Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 (Billytim @ 22/06-2004 23:18:48) gör dt ngt skillnad? Ja, om spelet är begangnat så kan man inte lämna tillbaka spelen eftersom det är en person som säljer det. Vet att det låter konstigt men det är vad jag har hört. Så är det iallafall i annonser för andra personer som säljer spel. enligt svensk lag så kn man lämna tillbaka det även om det är begangnat. och det är den du köpte det av som ska bevisa att det är du som har tagit sönder det :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 (wetwilly @ 24/06-2004 18:11:09) (Billytim @ 22/06-2004 23:18:48) gör dt ngt skillnad? Ja, om spelet är begangnat så kan man inte lämna tillbaka spelen eftersom det är en person som säljer det. Vet att det låter konstigt men det är vad jag har hört. Så är det iallafall i annonser för andra personer som säljer spel. enligt svensk lag så kn man lämna tillbaka det även om det är begangnat. och det är den du köpte det av som ska bevisa att det är du som har tagit sönder det :meddum: dt e lite svårt om man har köpt dt av en person och inte av en butik... <_< :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 eb games har ochså biliga spel fast tradton och eb games e ju samma kedja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boost Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 om du byter: byt till dig driv3r annars kan du ju säga att det är något fel på cdn och få tillbaka pengarna :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wetwilly Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 (Silver Star @ 24/06-2004 20:00:53) (wetwilly @ 24/06-2004 18:11:09) (Billytim @ 22/06-2004 23:18:48) gör dt ngt skillnad? Ja, om spelet är begangnat så kan man inte lämna tillbaka spelen eftersom det är en person som säljer det. Vet att det låter konstigt men det är vad jag har hört. Så är det iallafall i annonser för andra personer som säljer spel. enligt svensk lag så kn man lämna tillbaka det även om det är begangnat. och det är den du köpte det av som ska bevisa att det är du som har tagit sönder det :meddum: dt e lite svårt om man har köpt dt av en person och inte av en butik... <_< :bah: jo det går :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg