karate_jag Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Skrivet 19 Juni 2004 hej jag har varit inne på många sajter men jag hittar inga fusk jag betalar 300poäng till den som ger mig 2 fuska på frontline
Rallypacker Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Skrivet 20 Juni 2004 Här kommer fusken! :gitarr: Skriv in dessa koder vid Enigmamaskinen. Gröna ljus konfirmerar att du gjort rätt. Välj "Bonus"-alternativet under Enigmamaskinen om du vill sätta på/stänga av fusket. Osynliga fiender - GHOSTARMY Mästarkod - ENCHILADA Ett skott dödar - ONESHOTGUN Photontorpeder - TOPFUN Achilles' huvudläge - CRANIUM (Nazister kan bara dödas med huvudskott) Kulsköld-läge - NOHITSFORU Silverbullet-läge - KILLSHOT Gummigranat-läge - FLUBBER Snipe-O-Rama-läge - LONGVIEW Mission 2 - BASS Mission 3 - STURGEON Mission 4 - PIKE Mission 5 - TROUT Mission 6 - CATFISH Klara förra uppdraget med guldstjärna - SALMON FMV-sekvenser: Så gjordes D-Day - BACKSTAGEO Så gjordes Needle In A Hay Stack - BACKSTAGER Så gjordes Several Bridges Too Far - BACKSTAGEF Så gjordes The Horten's Nest - BACKSTAGES Så gjordes Storm In The Port - BACKSTAGET Så gjordes Rolling Thunder - BACKSTAGEI Paintball - COTOBREATH Animation reel - FLIPBOOK Skicka mig dom 300 poängen som du utlovade, annars anmäler jag dig... :evil:
Gamer 1 Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Skrivet 20 Juni 2004 hej jag har varit inne på många sajter men jag hittar inga fusk jag betalar 300poäng till den som ger mig 2 fuska på frontline Då har du inte varit inne på http://www.cheatplanet.com ...... Där har dem fusk till många spel......
mik@el Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Skrivet 22 Juni 2004 (redigerat) håller med.... jag har några fusk sajter i fickan... http://www.cheatplanet.com/ www.911cheats.com dom är några har fem-tio till men orkar inte skriva... Redigerat 22 Juni 2004 av mik@el
mik@el Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Skrivet 22 Juni 2004 (redigerat) :gitarr: finns det fusk till jedi outcast 2 Redigerat 22 Juni 2004 av mik@el
mik@el Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Skrivet 22 Juni 2004 (redigerat) skulle vara roligt...suck... Redigerat 22 Juni 2004 av mik@el
Rekommendera inlägg