Xade Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 i the legend of zelda a link to the past till GBA så finns det en bur brevid där man får hjärt bitar, men hur ser det ut där i SNES versionen? och vad finns där temple of four swors finns till gba...? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeldaGirl Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 ????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 På den första frågan vet jag inte, men där temple of four swords finns i GBA finns bara en vägg i SNES. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
benjamin sysha i min byxa 1 Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 ok Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 28 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2004 Du, Benjamin sysha i min byxa! Kn du sluta att skriva ok efter en massa trådar som andra frågar i! Det går ju bra om du bara på någon tråd skriver "jasså det visste inte jag" eller nåt sånt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MMX Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 Han vill ju få många inlägg på sitt andvändarnamn :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 måste man spela 4 st på zelda four swords??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 Tror det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 24 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2004 va jobbit då måste ju alla ha de spelet och alla ha ett gba och alla en kabel... :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 jag och mina kompiosar ( eros och tommy) försökte spela 4 swords men vi var bara 3 .., det funka inte ala hade spelet och sånt men jag tror detr var för att vi bara var 3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 jobbit va och det spelat verkar grymt man må¨ste samarbeta och massa sånt måste va as kul.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 26 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2004 Det enda vettiga skälet till att man inte kan spela färre än fyra, är att Nintendo bara vill ha in mer pengar... de hade väl lika gärna kunnat fixa så man kunde spela bara två eller tre, men de tjänar liksom mer om folk går och köper fler spel och link kablar för att kunna spela mot varandra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg