Quakerfrog Skrivet 18 November 2003 Rapport Skrivet 18 November 2003 vet ni hur man byter Cd-KEY för jag skrev in min egen sen när jag tar bort CS så är dt SAMMA CD KEY hur byter jag ska jag ändra i nån fil eler nåt HJÄLP ...!!!!!!!! :!: Citera
Ranger92 Skrivet 19 November 2003 Rapport Skrivet 19 November 2003 man kan väll inte ändra cd key det kan inte jag] Citera
ullbergan Skrivet 19 November 2003 Rapport Skrivet 19 November 2003 man kan inte det om man inte har ett spicielt pogram som jag inte har Citera
Kotchimotchi Skrivet 19 November 2003 Rapport Skrivet 19 November 2003 skir i dom andra Cs trådarna Citera
Bubblar Skrivet 19 November 2003 Rapport Skrivet 19 November 2003 du finns 2 sätt att byta den på antingen ska man gå in i en fil å fixa lite..eller så laddar man ner ett program som man bara skriver i cd-keyen å sen ok så har man byt mhycket lätt.. kan tyvär inte sidan vart man laddar hem de men vet va de heter de heter cd-key changer 3.0 nästan säker på att de heter så :wink: :wink: Citera
Gäst Skrivet 20 November 2003 Rapport Skrivet 20 November 2003 mm d lättaste e ju bara och ominstallera Citera
Gäst Anta Skrivet 20 November 2003 Rapport Skrivet 20 November 2003 mm d lättaste e ju bara och ominstallera Fast jag har hört av någon att det var svårt att insalera det jag kommer inte ihåg för det var länge sen jag instalerade det. Citera
hanget Skrivet 20 November 2003 Rapport Skrivet 20 November 2003 vadå svårt? det tar typ 5 min Citera
Gäst Skrivet 20 November 2003 Rapport Skrivet 20 November 2003 jag kan inte installera steam. när jag dubbelklickar på nån server kommer det upp att man ska installera. så gör jag som man ska sen väljer man nåt i en lista och klickar på next. så är det en ruta som den egentligen ska ladda i, men den börjar aldrig ladda. kan nån hjälpa mig ?? Citera
Gäst Anta Skrivet 20 November 2003 Rapport Skrivet 20 November 2003 jag kan inte installera steam. när jag dubbelklickar på nån server kommer det upp att man ska installera. så gör jag som man ska sen väljer man nåt i en lista och klickar på next. så är det en ruta som den egentligen ska ladda i, men den börjar aldrig ladda. kan nån hjälpa mig ?? Jag hade också det problemet tillslut raderade jag det. Citera
SteeX Skrivet 20 November 2003 Rapport Skrivet 20 November 2003 Jag har en CD o när ja öppnar den finns det ett program som heter CD-Key Changer :D Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.