Fruktnystan Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 pokemon jade e grymt!!! en kompis köppte re nä han va i turkiet. de e en pokemon somser ut som en lama på framsidan men min fråga e om de finns till GBA(hans var ti GBC)? :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 Finns nästan inga spel som är till både Gba och Gbc. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 pokemon jade e grymt!!! en kompis köppte re nä han va i turkiet. de e en pokemon somser ut som en lama på framsidan men min fråga e om de finns till GBA(hans var ti GBC)? :gitarr: Men snälla inte ett ännu ett spel som inte Nintendo har tillverkat..Nepp det finns nog inte till GBA men du kan ju spela GBC spel till GBA om du vill så det funkar iaf :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 21 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 på pokémon jade behöve man itte fånga pokemona me pokebollar!!man få rom automatiskt efte matchen(om man vill och vinner)!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
philip Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 ja vet ja har det också det är skittråkigt !!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 Fake spel.......... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dactyle_Warrior. Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 ? men jade och diamond e ju till GBA :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 Ja, men de är ändå fejkade spel! Ej Nintendo produkter! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dactyle_Warrior. Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 asså jag har testat diamond men man kan ju inte ens styra sin första pokemon! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
philip Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 det ä inte ens pokemon, ja tycker det mer ser ut som djur ?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 Jag skulle nog kalla dem små Kräk. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 hehe ja det har du nog rätt i men nån som kan säga om vilka *kräk* ni har? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg