Hoppa till innehåll

Värsta Som Hänt Er I Pkmn?


Rekommendera inlägg

Av vad jag minns starkast var när jag tappade mitt GBP i badkaret så skärmen stelnade, blev as-rädd.

 

En annan gång var när min Geodude hade asbra attacker, sen fick han en till och jag visste inte vilken jag skulel ta bort, tårarna fall länge.

 

Men det som jag har en mörk bit i hjärtat ännu av var när jag skulle ha in mina Pkmn från Röd in i N64 via pkmn coloseum för röd och blå. Min Mewtwo, Charizard, Alakazam, Pidgeot och en till på lvl:100 bara försvan och jag fik inte tbx dom, tydligen raderades dom! Därför slutade jag spela pkmn, bland det hemskaste ett barn kan uppleva :unsure:

Redigerat av finaly_man
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 47
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Golden Star

stakars dig! :(

 

men om din Geudode, man måste inte lära sin pokémon en ny attak!man kan ju bara strunta i dt!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Golden Star

Jag visste inte det då, nu vet jag det. Var ca 2-3år sedan tror jag. Möjligt att det var det ja.

 

Ditt värsta minne från pkmn?

jag vet inte rigtikt...men jag tror att jag glömde spara och jag hade ommit långt...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo.. det var nog när alla mina Pokémon va på LV. 70

jag hadde tränat dom till 70 som sagt sen hadde jag inte sparat då så blev det ström avbrott jag spelade Gold fast jag har en sak så att jag kan spela det till SNES och eftersom jag då inte hadde sparat på länge så gick dom ner till LV 40 för det var dom senast jag hadde sparat :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo.. det var nog när alla mina Pokémon va på LV. 70

jag hadde tränat dom till 70 som sagt sen hadde jag inte sparat då så blev det ström avbrott jag spelade Gold fast jag har en sak så att jag kan spela det till SNES och eftersom jag då inte hadde sparat på länge så gick dom ner till LV 40 för det var dom senast jag hadde sparat :(

Jo.... fast detta var ju inte orut för mig åd men... jag har Japansk verision av Guld min kompis Eng verision av SIlver vi försökte byta men då fick han Pokérus

(ett virus till spelet det står i manual boken eller vad det heter) och då så fick han starta om spelet vilke som jag inte behöver som tur är :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...