*REX* Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 Mitt värsta var när jag klarade PKMN-ligan och glömde spara. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mic_93 Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 Att det blev repor på skärmen :angry: sen när jag kopierade så tappade jag min FELARIGATOR :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 mitt spel har nog hackat ca 100 ggr också var det en gubbe man skulle ge ett brev till då "råkade" jag ge bort min arcanine lvl 72 :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mewtwo Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 hej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 kom ihåg det var gäster hos mig han ville spela pokemon så sa jag nu ska du spela new game därför jag var rädd att han skulle radera en pokemon så sa jag klicka inte på SAVE men då var jag ute med mina kompisar jag gick hem så skulle jag fortsätta med pokemon ligan så hade han raderat jag gav honom reäl stryck han var avundsjuk därför jag hade så många shiny pokemon men tur att jag hade gameshark den kan göra så man varvar spelet på noll tid Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cryo Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 Det värsta som har hänt mig e nog när jag satt och tittade på fotboll (på riktigt , inte på tv) och då kom bollen och slog Gb:t ur händerna flög 2 m upp i luften och krossades sen mot marken.. det gick sönder så jag kunde inte spela... Men han som sköt bollen köpte ett nytt till mig.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 21 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 Cryo: Det var det märkligaste jag någonsin hört!? Hur kunde bollen pricka ditt GB? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Road Rider Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 jag tror n det var när min sparning bara försvann på silver å jag hade kommit till kanto å larat ash Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 Det var nog när jag hade kommit jättelångt sen så tappade jag det i golvet och skärmen flög av och spelet startades om... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 på mitt ruby hade jag fyra rayquazaa(legendariska fåglar) jag hade byrtat från mitt safir och gjort new game massor av gånger och sen en gång när jag skulle spara så stod det "save failed" så kom det up en bag ett tag sen stängdes det av. sen kunde man bara välja new game :unsure: :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Road Rider Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 stackars dig :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 25 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2004 :huh: :unsure: :blink: jag inte så värst roligt jag måste tänka på mitt ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg