Hoppa till innehåll

Värsta Som Hänt Er I Pkmn?


Rekommendera inlägg

  • Svar 47
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst jocke2004

mitt spel har nog hackat ca 100 ggr

också var det en gubbe man skulle ge ett brev till då "råkade" jag ge bort min arcanine lvl 72 :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Donald Duck

kom ihåg det var gäster hos mig han ville spela pokemon så sa jag nu ska du spela new game därför jag var rädd att han skulle radera en pokemon så sa jag klicka inte på SAVE men då var jag ute med mina kompisar jag gick hem så skulle jag fortsätta med pokemon ligan så hade han raderat jag gav honom reäl stryck han var avundsjuk därför jag hade så många shiny pokemon men tur att jag hade gameshark den kan göra så man varvar spelet på noll tid

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det värsta som har hänt mig e nog när jag satt och tittade på fotboll (på riktigt , inte på tv) och då kom bollen och slog Gb:t ur händerna flög 2 m upp i luften och krossades sen mot marken.. det gick sönder så jag kunde inte spela... Men han som sköt bollen köpte ett nytt till mig....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Bountyhunter

Det var nog när jag hade kommit jättelångt sen så tappade jag det i golvet och skärmen flög av och spelet startades om...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

på mitt ruby hade jag fyra rayquazaa(legendariska fåglar) jag hade byrtat från mitt safir och gjort new game massor av gånger och sen en gång när jag skulle spara så stod det "save failed" så kom det up en bag ett tag sen stängdes det av.

sen kunde man bara välja new game :unsure: :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...