Micke89 Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 hur får man bort dimman? jag har haft den enda sen början och vill gärna ha bort den.. den kommer upp när jag andvänder dive, när jag går i grottor och så.. tacksam för svar.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 Dimma går inte att få bort. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 hur får man bort dimman? jag har haft den enda sen början och vill gärna ha bort den.. den kommer upp när jag andvänder dive, när jag går i grottor och så.. tacksam för svar.. Dimma räknas som irriterande objekt går ej att tas bort (kanske om man programerar bort det vilket jag inte tror nån gör :P)Men iaf tänk såhär istället går det att ta bort dimma i verkligheten nej så därför är det Nej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Micke89 Skrivet 20 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 men min kusin har ingen dimma någonstans.. irriterande.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 men min kusin har ingen dimma någonstans.. irriterande.. Då rä det antagligen fel på det spelet för dimman ska man inte kunna få bort det går nog inte på nån annans spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg