kurdish_gangstah Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 När man har öppnat portarna till regibröderna som finns i sandstromen och i de där ställerna så finns det en blind skrift i grottan... vad står det och vad ska man göra för att komma till nästa steg? snälla hjälp mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 jag kommer inte ihåg var man skulle göra vad men på en ska man stå i mitten av grottan och använda fly, en annan ska su gå 2 steg åt höger och sen 2 steg neråt sen använda strength och på den sista ska du vänta i 2 min Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 När man har öppnat portarna till regibröderna som finns i sandstromen och i de där ställerna så finns det en blind skrift i grottan... vad står det och vad ska man göra för att komma till nästa steg? snälla hjälp mig Till ditt spel fick du säkert med en bok jag vet inte vad den kallas men Kanske Instruktions Bok på hur du börjar spel och vad pokémon är och så...Där tror det var på sidan som var längst bak så står det vad alla Tecknena betyder Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 ah, de e längst bak Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg