pollenallergi Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 Jag har inte tyckt att det har varit jättekul än. Men det är bra, men lite enformigt, ska nog komma igång och göra igen.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 är pokemon channel bättre? 800 inlägg!!!!!!!!!! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 Skulle inte tro det.. det fick 6/10 i nintendo magazine. och pkmn colosseum fick 8/10 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 ok jag bara undrade men nu måste vi hålla oss till ämnet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 28 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2004 (redigerat) Jag har klarat alla 100 tränare (110) Redigerat 28 Juni 2004 av Thunder Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 28 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2004 (redigerat) För att få Ho-oh så ska man fånga alla shadow och rena dom hos Celebi,sen så får man visst honom.Hur lång var det till THE END nu igen?Är det när man har klarat Colusseum under jorden?Då ska man gå till staden med en pojke som springer runt en fontän med sin Castform,sen så ska man titta på TV i loket och sen så ska man gå till battle tower(BT) eller vad det heter,få ett mail,titta på TV igen,gå till BT, få ett mail och göra det tills det står en kille utanför loket som ser ut som Shadyza,fast han heter Shadow Shadyza,snacka med honom,köra och vinna så ser man vem det är... Redigerat 28 Juni 2004 av minilena Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 9 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 Tack men då behöver man väll inte master ball till honom? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mewtwo Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 jepp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
puma12 Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 ok. viste inte ja. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg