ouagadougo Skrivet 19 November 2003 Rapport Dela Skrivet 19 November 2003 Vad gör pokerus på pokemon Ruby egentligen? Nåra av mina pokemon har fått det och jag har ingen aning om vad det gör. Kan nån hjälpa mig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Cool Skrivet 19 November 2003 Rapport Dela Skrivet 19 November 2003 Vad är Pokérus???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KNASEN Skrivet 19 November 2003 Rapport Dela Skrivet 19 November 2003 Undrar jag med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 19 November 2003 Rapport Dela Skrivet 19 November 2003 Pokemon-Sjukdom som på GSC gör att pokemon får mer SPEED, ATTACK, DEFENSE osv. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 19 November 2003 Rapport Dela Skrivet 19 November 2003 Pokemon-Sjukdom som på GSC gör att pokemon får mer SPEED, ATTACK, DEFENSE osv. ;) Inte riktigt rätt. Pokemon blir inte starkare, på L100 sett, men deras stats höjs snabbare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 19 November 2003 Rapport Dela Skrivet 19 November 2003 Okej, jag har aldrig haft det (*snyft*) men jag trodde att det var så. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 19 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 19 November 2003 Jag trodde först att man fick mer EXP. när man vann, men så var det inte. Tack för svaret, MegaMartin. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg