mrhej Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Skrivet 20 Juni 2004 hej om någon som har photo shop eller kan göra grymma avatarer och skulle vill jobba med att skapa avatarer och banner mot poäng på en tråd som jag ska göra- skriv här .. ni fåralla poängen själva! och det går på det här sättet att om någon skriver itråden jag vill ha en banner med en hund på och det ska stå koka ris på eller vad odm nu vill ha så gör ni det och får poäng av dom priset e 100 per avatar 220 för en banner! det enda kravet e att den ska heta disneys photo maker! e ni me då :D Citera
Laithean Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Skrivet 20 Juni 2004 Jag har paint :D Men det är dåligt kan bara göra bubblor som ser #D aktiga ut och kanske en aning snygg text Citera
Laithean Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Skrivet 20 Juni 2004 AAA men fattar inte vad man ska göra för banner? Citera
mrhej Skrivet 21 Juni 2004 Författare Rapport Skrivet 21 Juni 2004 leta efter tråden banner store. om någon säjér jag skulle villja ha en avatar som ser ut så och så så så gör du så och han erbjuder en summa för det! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.